Blog

Jak zorganizować udaną imprezę firmową w plenerze?

Praca w dużej korporacji nierozerwalnie wiąże się ze stresem i presją czasu, dlatego to ważne, aby zadbać o komfort psychofizyczny pracowników. W tym celu można zorganizować imprezę firmową w plenerze, podczas której pracownicy będą mieli okazję, by się ze sobą zintegrować oraz choć na chwilę uwolnić się od trosk dnia codziennego. A jak przygotować niezapomnianą imprezę firmową na świeżym powietrzu?

WYBIERZ ATRAKCYJNĄ LOKALIZACJĘ

W Polsce istnieje wiele pięknych miejsc, gdzie można zorganizować ciekawe atrakcje i poczęstunek dla pracowników. Dlatego szukając odpowiedniej lokalizacji, trzeba zastanowić się, jakie rozrywki będą adekwatne dla danej grupy osób. Do najczęściej wybieranych atrakcji - które są dostępne w naszym obiekcie - plenerowych można zaliczyć na przykład:

  • park linowy

  • ściankę wspinaczkową

  • jazdę na quadach

  • mini golf

  • strzelnicę

Oryginalnym sposobem na zagospodarowanie czasu między posiłkami może być również wędkowanie nad lokalnym stawem, gry zespołowe oraz spacer po okolicznych łąkach i lasach. Chcąc wzmocnić więzi między pracownikami i zafundować im niebanalną rozrywkę, można także zorganizować gry terenowe w postaci podchodów, paintballu lub innych oryginalnych zadań do wykonania na świeżym powietrzu.

ZADBAJ O ZAPLECZE GASTRONOMICZNE

Planując wyjazd na jeden dzień lub weekend w dziewicze tereny, trzeba dokładnie zaplanować wszystkie posiłki. W tym celu można skorzystać z okolicznych restauracji lub zastanej na miejscu infrastruktury gastronomicznej. Nasz ośrodek oferuje kompleksowy catering wraz z możliwością organizacji ogniska lub grilla. Jednak jako profesjonaliści wiemy, że podczas imprezy w plenerze może nagle zmienić się pogoda. Właśnie na takie okazje, nasz obiekt posiada zadaszoną chatę grillową, która pomieści nawet do 700 osób. W takiej chacie będzie można bezpiecznie i spokojnie zjeść posiłek niezależnie od panującej pogody, a wieczorami lub w chłodniejsze dni można ją efektywnie ogrzać i pięknie oświetlić. Dodatkowo, jako ośrodek możemy pochwalić się zróżnicowaną ofertą gastronomiczną, dzięki której w menu pojawią się urozmaicone potrawy dla osób o odmiennych preferencjach kulinarnych.

ZNAJDŹ SPRAWDZONĄ BAZĘ NOCLEGOWĄ

Jeśli na wyjazd integracyjny ma wyjechać cała firma, to potrzebna będzie sprawdzona baza noclegowa, gdzie pracownicy będą mogli się wyspać i odpocząć między kolejnymi atrakcjami. W takim wypadku trzeba będzie zarezerwować określoną liczbę pokoi i umiejętnie rozmieścić w nich pracowników. Decydując się na organizacji imprezy firmowej w naszym obiekcie, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu bazę noclegową dla 180 osób oraz parking hotelowy mogący pomieścić 150 aut osobowych. Dodatkowo, posiadamy jeszcze parking eventowy z co najmniej 1000 miejscami postojowymi.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie także zorganizować zbiorowy transport dla osób, które nie mają swojego samochodu lub nie planują nim przyjechać. Warto pamiętać również o tym, by w trakcie tego wydarzenia wygospodarować czas na odpoczynek, a pod koniec każdego dnia można przygotować dla uczestników wspólne ognisko lub zabawę taneczną. Taki wyjazd powinien dobrze wpłynąć na morale zespołu, dzięki czemu pracownicy zyskają nową energię i motywację do pracy.


Dojazd

Zobacz, jak do nas dojechać

Rancho Pod Bocianem znajduje się zaledwie 25 km od Warszawy - około 30 minut drogi (łatwy i szybki dojazd trasą S8 i S7). Doskonała lokalizacja zapewnia dogodny dojazd nie tylko z okolicznych miejscowości, jak m.in. Tarczyn, Grójec, Piaseczno czy Grodzisk Mazowiecki, ale także ze stolicy i dalszych części Polski.


© 2024 Rancho Pod Bocianem - wszystkie prawa zastrzeżone.

design by lemonpixel booking by hotres

left
right
Dorosłych
-
+
Zamknij